7 Nisan 2013 Pazar

YİNE ÇANTA YAPTIM


Hem de bu sefer sadece 6 haftada! Gittikçe hızlanıyorum, bir gün gelecek 6 günde bir çanta yapacağım ve kendimle gurur duyacağım ama sanırım bunun için işten, arkadaşlardan ve kedilerden 6 gün uzak durmam lazım...



Çantanın sapını yapmam gövdesini yapmamdan uzun sürdü, sapların birinde  kumaşları kısa kesmişim, ucuna kumaş dikti alt komşum sefilliğime acıdığı için, diğerinde aralara koyduğum renkli ipleri kısa kesmişim ama daha fazla sabrım kalmadığı için öyle ördüm, o yüzden saçaklı oldu ama olsun; eğer bir kere daha o sapı örmem gerekseydi bırakın 6 ayı 6 yılda bitiremezdim o çantayı...


5 yorum:

  1. çantada emeğim çok vallahi. o kadar kumaş ziyan etmesem çıkmazdı sanki bu çanta :)çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, senin sadece çantada değil bütün yaptıklarım da çok emeğin var :)

    YanıtlaSil
  3. N'oluyo be, birbirinizi mi ağırlıyorsunuz? :)))
    Arasıra da ban gelin gezmeye.
    Kedişleri de köpüşleri de öperim.
    Çantayı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Ay, bi de şu güvenlik önlemlerini bi kaldırıverin. Nasa' ya girer gibi şifre falan yazıyoruz.
    Please.

    YanıtlaSil
  5. Eda, senin kedileri de öperiz efenim

    YanıtlaSil