28 Nisan 2013 Pazar

PORTAKALLI TAKILAR

Tarçınlara başlamadan hevesim kaçtı, ben de yeni ufuklara yelken açtım :) portakal kabuğu reçelindeki gibi kuruttum kabukları, verniklemek istemedim çünkü verniğin o parlaklığından hoşlanmıyorum, kulağımda ve boynumda çürüyene kadar takarım artık...


İtiraf edeyim çok içime sinmediler, ama en azından bundan da bıkmadan bir şeyler yapayım dedim. Daha bir tabak kabuğum var belki aylar sonra daha güzellerini yaparım. 


Bunlar netten çalıntı her zamanki gibi. Kırmızısı bileklik, mavisi halhal oldu.
Ha bu arada bir arkadaşa 10 tarçın kolye söz verdim, e onun yanına gidene kadar Çöp Toplayan Kadın'dan çalma fırsatım olmayacak, mecbur ben yapacağım sanırım...

2 yorum:

  1. yaaa ben yan gelip yatayım sen bir ton şey yap. yine harika olmuşlar eline sağlık. E ben de boynumda çürüyecek şeyler istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ayıp ettin, sen yeter ki iste :) bu arada bi ton dediğin ipe boncuk dizdim o kadar

    YanıtlaSil