21 Nisan 2013 Pazar

TAMAMI ÇALINTIDIR :)

Tamam büyük bir kısmı ordan burdan "esinlenip" yaptığım şeyler ama kendime haksızlık etmeyeyim, bir kısmını ben uydurdum. E ne yapayım benim yaratıcılığım da bu kadar. Aman hemen hatırlatayım kendini bilmek de bir erdemdir :) İşte erdemli bir hırsızın yaptığı takılar...


Biliyorum bunlar ana okulu öğrencilerinin yaptığı resimlere benziyor ama itiraf edeyim ortadakini sevdim.



Verniği fazla kaçırmışım, kağıda yapıştığı için bazılarının kenarında küçük kağıt parçacıkları var.




Piiisli bileklik de yapacaktım ama dün akşam sonlara doğru yine sıkıntıdan cinnet geçirmeye başlayınca bıraktım hepsini bitirmeden. Artık onlar da daha sonra...


3 yorum:

  1. hepsi çok güzel..çok kıskandım...bayıldım..harikalar yav...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller sırf bunlar için üye oldum :D almak istiyorum fakat nerden mesaj atabilirim :ı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe benim yaptıklarımdan almak isteyen biri güldüm nedense:)))

      Sil